Menu

just logo uj     nahrinlogo   infoblokk kedv final felso ESZA

A+ A A-

Fűzéradvány a lélek gyógyítója

mi4Fogadjátok szeretettel a megígért élménybeszámolómat. :)

Biztosan emlékeztek, hogy én nyertem meg a szponzorom, Szilágyi Ildikó által tavaly ősszel indított versenyt, melyet a Napsugár csapaton belül hirdetett három kategóriában.

A Zempléni hegység gyönyörű vonulatain fekvő Fűzérre mentünk lányommal, Ildikóval.

A hely, ahol megszálltunk a Koronaőr Vendégház, ”életfás” csapattársunk tulajdona, a Napsugár csapat tagja… Julika néni nagy szeretettel, kedvességgel fogadott minket. Köszönjük szépen! :)

Füzér nyugodt, csendes falucska. Itt üzenem: Igen, olyan hely, ahol a lélek gyógyul! :) Érdekessége a katolikus templom, gyönyörű freskókkal, s melyből minden reggel és este hangos orgonaszóló kelti és nyugovóra küldi az ott élő, s ott pihenő békés lakosságot. Számomra ez nagyon meghitt.

A füzéri vár csodálatos! Igaz, én nem mentem fel, de Ildikó, a lányom mindent lefotózott és láthattam.

Érkezésünk másnapján a Nahrofit vanília, Halolaj, Q10 elfogyasztása után átmentünk Füzérradványba gyalogtúra keretében, a Károlyi Kastélyt megnézni. Csodálatos volt. Dé já vu érzés fogott el minket. Még akkor nap volt idő, és Pálházáról busz átvitt minket Hollóházára. A Porcelán Múzeum gyönyörű. A mintaboltból a lányom kapott egy kis szuvenírt. :)

A mégis kellemesen fárasztó élményünk, mikor gyalog elindultunk Szlovákiába. Akkor nap 15 km-t sikerült magunk mögött tudni. A túra során bizony nagy hasznát vettük a 31-es olajnak, a Teafa olajnak, Eucasol spraynek. Visszatérve jólesett a Mályva habfürdő és Mályva testápoló, no és a finom vacsora. :)

Köszönjük szépen ezt a két napot, Ildikó! Olyan szép volt, hogy még plusz kettővel meg is hosszabbítottuk. :)

Az Életfa Program a CSALÁD, mely segíti, hogy kívül-belül jól érezzük magunkat minőségi termékekkel ,és szeretettel!

„A szeretet szívből nő és lélekből sarjadzik!”

Üdvözlettel: Győrfy Erzsó és Czirják Ildikó

Napsugarak

mi2mi3

Ez a honlap sütiket használ. A honlap további használatával hozzájárulsz a sütik használatához.