LEGYÉL TE A LEGJOBB!
- Írta: Életfa Program
- Kategória: Vállalkozás
- Találatok: 4312
Nem győzzük hangsúlyozni a folyamatos tanulás, fejlődés fontosságát, ezért íme néhány lehetőség. Fogadjátok szeretettel üzleti partnerünk, Tonk Emil képzési ajánlatait! Bővebb információt az adott tréningről a linkre kattintva olvashatsz.
Arra kérünk, ha részt veszel valamelyik előadáson, néhány mondatban jelezz vissza nekünk, hogy érezted magad, mi a véleményed és miért volt számodra fontos a választott téma!
Szeretettel: az Életfa Program csapata
A csapból is az folyik, hogy az elégedett ügyfél a legnagyobb kincs, hogy bánj jól a vevőiddel, és kezeld helyén a panaszokat...
Mégis gondot okoz a mindennapok gyakorlatába átültetni ezeket a hangzatos mondatokat?
Fel a fejjel! Mi eláruljuk, hogyan lépj ki a megszokottból, és hogyan alkalmazz új és hatékony módszereket ügyfeleidnél, hogy valóban elégedettek legyenek... és nem csak ők!
Ha megtalálod a vevőt, és megfelelően kommunikálod számára a hasznokat és az előnyöket, akkor az elégedettsége által úgy kötheted magunkhoz, hogy egyetlen versenytárs sem tudja tőled őt elcsábítani. Csupán az árkülönbség kedvéért a partner nem adja fel lojalitását a cégünkhöz.
Az elégedett vevő akkor sem választ mást, ha az olcsóbb. Versenytárs csak akkor jelenhet meg az üzleti kapcsolatban, ha a vevő nem elégedett, vagy ha olyan zavarok támadtak, amelyek kiküszöbölésére egyik fél sem vállalkozik.
Hogyan találod meg a VEVŐT?
Kövesd Tonk Emil - dr. Hogyan? gyakorlati tanácsait!
Alkalmazd őket akár már másnap és legyél még vonzóbb üzleti partnereid szemében!
Amikre maradéktalanul választ kapsz:
- Miként tartható fenn a vevők elégedettsége?
- Hogyan bővítsd okosan a vevőkörödet?
- Mit tegyél az árakkal és hogyan képviseld azokat?
- Hogyan alapozd meg üzleti sikereidet?
- Hogyan tanítsd meg munkatársaidat is...
Jelentkezés: Gyere el, legyél részese Te is! Válassz az értékes programok közül!
- Profi cégképviselet - Győr február 15.
- Mesterfogások a sikeres vevőkapcsolatokhoz - Kecskemét február 22., Debrecen március 7.
- Légy jóban az árakkal! - Budapest március 14.
- Az ügyfélpanaszok kezelésének aranyszabályai - Szeged március 20.