Menu

just logo uj     nahrinlogo       

A+ A A-

60 ÉVE A CSÚCSON!

nahrin gyar

Életfa Konferenciánkat az ünnepélyes hangulat jellemezte, hiszen az idén 60 éves fennállását ünnepli a Nahrin. Mi is jellemzi a most jubileumát ünneplő cég hitvallását, filozófiáját? Erről ír Michel Jüstrich, a Nahrin AG első számú vezetője, a cég egyik tulajdonosa.

60 eves logo

„Egészséges ételek = egészséges élet”. A Nahrint ez a filozófia vezérli, nem csak szóban, hanem a gyakorlatban is. Szavak helyett beszélnek az eredmények, bizonyítékul pedig az egészséges élelmiszerek, étrend-kiegészítők piacán kivívott elismerés és vezető szerep szolgál.

A Nahrin egészséges, a legmagasabb minőségi elvárásoknak megfelelő, finom élelmiszereket gyárt immár több mint 60 éve. A cég mai napig folyamatosan fejleszti a régi és keresi az új recepteket, javítja meglévő termékek ízét, aromáját és minőségi jellemzőiket. Nyitott az új alapanyagok felhasználása és a gyártási technológiák folyamatos innovációja terén is. Ennek köszönhetjük közös sikereinket az egész világon!

Családi étkezésHitünk és tapasztalataink szerint, míg korábban a hatalmas bevásárló központok, a nagy kereskedelmi hálózatok jelentették ezen a piacon az értékesítés csúcsát, napjaink embere egyre inkább az egyéni konzultációk, a közvetlen tanácsadás felé fordulnak. A pontos és naprakész információk, a nyíltság, az őszinteség és a személyes kapcsolaton alapuló bizalom nyitja meg a lehetőséget a Nahrin tanácsadói számára ahhoz, hogy minden vásárlónk, minden ügyfelünk tökéletesen elégedett legyen az általunk nyújtott szolgáltatásokkal és termékeinkkel.

A Nahrin 1954 óta minden terméket maga fejleszt ki és állít elő a legapróbb részletekre is ügyelve. Mivel kizárólag értékes összetevőket használ fel, ezért a létrehozott élelmiszer különlegességek hasznosak és kitűnő ízűek.

michel justrichNem csak Svájcban – ahol egyike vagyunk a legnagyobb közvetlen eladással működő cégeknek -, hanem Európa valamint Dél-Amerika több mint 25 országában is forgalmazunk Nahrin termékeket, amelyek nagyon kedveltek.

Kínálatunk több mint száz csúcsminőségű specialitásból áll, amely átfogja az étrend-kiegészítők, a táplálkozási és konyhai termékek teljes skáláját. A Nahrin állandóan kész az új ötleteket befogadni és évente számos újdonsággal áll elő.

Célunk az, hogy továbbra is a piac kívánságainak megfelelő, csúcsminőségű terméket tudjunk kínálni.

Egészség, minőség, hatékonyság és gyorsaság nemcsak Svájcban, hanem az egész világon, ez a Nahrin!

Michel Jüstrich, a Nahrin AG tulajdonosa