Menu

just logo uj     nahrinlogo   aphrodite hotel

A+ A A-

LEGYÉL TE A LEGJOBB!

ltal

Nem győzzük hangsúlyozni a folyamatos tanulás, fejlődés fontosságát, ezért íme néhány lehetőség. Fogadjátok szeretettel üzleti partnerünk, Tonk Emil képzési ajánlatait!  Bővebb információt az adott tréningről a linkre kattintva olvashatsz.

Arra kérünk, ha részt veszel valamelyik előadáson, néhány mondatban jelezz vissza nekünk, hogy érezted magad, mi a véleményed és miért volt számodra fontos a választott téma!

Szeretettel: az Életfa Program csapata

A csapból is az folyik, hogy az elégedett ügyfél a legnagyobb kincs, hogy bánj jól a vevőiddel, és kezeld helyén a panaszokat...

Mégis gondot okoz a mindennapok gyakorlatába átültetni ezeket a hangzatos mondatokat?

Fel a fejjel! Mi eláruljuk, hogyan lépj ki a megszokottból, és hogyan alkalmazz új és hatékony módszereket ügyfeleidnél, hogy valóban elégedettek legyenek... és nem csak ők!

Ha megtalálod a vevőt, és megfelelően kommunikálod számára a hasznokat és az előnyöket, akkor az elégedettsége által úgy kötheted magunkhoz, hogy egyetlen versenytárs sem tudja tőled őt elcsábítani. Csupán az árkülönbség kedvéért a partner nem adja fel lojalitását a cégünkhöz.

Az elégedett vevő akkor sem választ mást, ha az olcsóbb. Versenytárs csak akkor jelenhet meg az üzleti kapcsolatban, ha a vevő nem elégedett, vagy ha olyan zavarok támadtak, amelyek kiküszöbölésére egyik fél sem vállalkozik.

Hogyan találod meg a VEVŐT?

Kövesd Tonk Emil - dr. Hogyan? gyakorlati tanácsait!
Alkalmazd őket akár már másnap és legyél még vonzóbb üzleti partnereid szemében!

Amikre maradéktalanul választ kapsz:

  • Miként tartható fenn a vevők elégedettsége?
  • Hogyan bővítsd okosan a vevőkörödet?
  • Mit tegyél az árakkal és hogyan képviseld azokat?
  • Hogyan alapozd meg üzleti sikereidet?
  • Hogyan tanítsd meg munkatársaidat is...

Jelentkezés: Gyere el, legyél részese Te is! Válassz az értékes programok közül!