Menu

just logo uj     nahrinlogo   infoblokk kedv final felso ESZA

A+ A A-

SVÁJCI NYEREMÉNYUTAZÁS - ÉLMÉNYBESZÁMOLÓ

snye

Egy fantasztikus 5 napos svájci utazáson vehettem részt 2016. augusztus 14-18-ig. Kezdő kategóriában most először élhettem át eme utazás nagyszerű érzését. Kimondhatatlanul örülök neki, hogy ezt a célt sikerült elérnem, mert igazi életre szóló élményeket, emlékeket kaptam!

2015 januárjában léptem be az Életfa Program tagjai közé. Pár hónappal később már tudtam, hogy én is ki akarok menni Svájcba, megnézni a gyárakat, ahol ezeket a fantasztikus termékeket gyártják.

2016. június 3-án fel sem fogtam hirtelen, mikor szponzorom, Hegyi Gyöngyi közölte velem a jó hírt, hogy mehetek Svájcba! Borzasztóan örültem!

Türelmetlenül vártam az indulási napot. Nekem a repülés is új és szép élményeket hozott, hiszen még nem ültem repülőn. Féltem is tőle, de az ég szépsége feledtette ezt velem. A megérkezésünk estéjén a hotelben tartottuk az ünnepi vacsorát, ahol Ilya Malikov is részt vett, és szeretettel, barátsággal üdvözölt minket.

Másnap következett a Just gyár látogatása, amit nagy örömmel vártam. Csodálatos fogadtatásban volt részünk! Az új gyár teraszán - ahonnan meseszép látványban volt részünk a Bodeni-tóra és a környező domboldalakra – üdvözöltek minket. Számos fotót készítettünk együtt a csapattal ezen a szép helyen (is). Hihetetlen látvány volt a gyár, a gyártási folyamatok. Egy kicsit átérezhettük az ott dolgozó emberek életérzését, kicsit bepillantást kaptunk a munkájukba. Délután egy izgalmas tréninget hallgattunk meg, ami számunkra is sok hasznos információval zárult.

snye 1

Kedden elhajóztunk Mainau szigetére, ahol csodás élő és hatalmas virágkompozíciókban gyönyörködtünk. Meglátogattuk a pálmaházat, és az élő és színes lepkékkel teli lepkeházat is. Megint egy csomó új és csodálatos élmény! Majd délután megtekintettük Stein am Rhein várost, és egy történelmi erődben fejedelmi vacsorát kaptunk.

Szerdán gyógysó készítéssel indult a napunk, majd körbenéztünk Appenzell város festői utcácskáin. Itt kicsit vásárolgattunk, nézelődtünk. Az én szívem elrabolta ez a városka, hiszen csodás hangulatú kis utcácskáival, szépen festett, díszített házaival, és a házak mögötti élénkzöld domboldalaival csodaszép volt!

Majd felmentünk „libegővel” egy 2500 m magas hegycsúcsra, a Säntisra. Még a tériszonyom ellenére is élveztem az elém táruló látványt: a mélyben a völgyeket, a felhőket, a kopár sziklákat, a néhol még megmaradt havat.

Este pedig a gálavacsorán vettünk részt a Rorschachi-tó étteremben. Szintén kellemes, ünnepi hangulatban kezdődött, és fergeteges hangulatban ér véget. Nagyon jól éreztem magam, hamar eltelt az idő egy ilyen jó csapatban.

Csütörtökön délelőtt még megnéztük a Rajna-vízesést. Egészen fantasztikus élmény volt a vízesés „lábaihoz” hajózni, és felmenni a keskeny lépcsőkön a kicsi kőteraszra. Így nem csak alulról, hanem fentről is megcsodálhattuk a látványt.

Délután búcsút vetünk Ilya-tól, és egyre szomorúbban indultunk el a repülőtér felé. Bár még párszor „bepróbálkoztunk”, kértük Schmidt Ferenc igazgató urat, hogy maradjunk még egy hetet. A visszafelé tartó repülés is csodaszép volt a felhők feletti látványával. Mert „a felhők felett mindig kék az ég”!

Összegezve: egy felejthetetlen, álomszép, tanulós, nevetős, fényképezős, élményekkel teli, jó csapatban, meseszép tájakkal, fantasztikus programokkal teli, ultramodern Just gyárral, vidámsággal teli utazáson vettem részt!!!

snye 2

Köszönöm Schmidt Ferenc igazgató úrnak, hogy ezt lehetővé tette számomra, számunkra! És köszönöm szponzoromnak, Hegyi Gyöngyinek, aki hozzásegített tanácsaival ehhez a nyereményúthoz! És persze Nagyházi Marikának is, aki Ilya-val és Claudia-val közösen megszervezte nekünk ezeket a nagyszerű programokat!

Most pedig irány 2017: Nahrin gyár!

Szeretettel:
Bebesi Nóra

Ez a honlap sütiket használ. A honlap további használatával hozzájárulsz a sütik használatához.