Menu

just logo uj     nahrinlogo   infoblokk kedv final felso ESZA

A+ A A-

SVÁJCBAN VOLTAM…

Bacskai Ildikó és Schmidt Ferenc

Augusztus 10-14-ig Svájcba utazhattam a Just Öttusa verseny egyik nyerteseként a Delfin csapatból Borsányi Évikéékkel és a férjemmel.

Hogy milyen volt? Hát, nehéz papírra és szavakba önteni… Az egész szinte csak egy álom volt. A valószínűtlenül zöld fűtől a tökéletesen szervezett programokon át a finom csokoládékig és a remek hangulatig. Sokáig és sokszor a hegyek és a kilátás gyönyörűségétől nem tudtunk megszólalni, máskor pedig - a vidám hangulatú ebédeken, vacsorákon - a nevetéstől.

Bacskai Ildikó 2A repülőúton oda- és visszafelé is átrepültünk az eső felett, mint ahogyan szerdán, Hoher Kasten forgó éttermében is felülről néztünk le a felhőkre. Igaz, ehhez azért a felvonóval át kellett törnünk egy-két fekete felleget is.  Persze, ez egy cseppet sem törte meg a csapat kedvét. És a végére vidáman fotózkodtunk az étteremben és a hegycsúcson is.

A hétfői Just gyárlátogatás igazi különlegesség volt. Bent minden óramű pontossággal működik, mindenki kedves és segítőkész volt. Giuseppe oly lelkesen magyarázta a gépek működését, hogy a látogatás végére minden munkamenettel tisztában voltunk.

És még nem beszéltem az aznapi vacsoráról Schottenburg várában, ahol a Wienerschnitzel akkora volt, hogy nem fért a tányérra!

Bacskai IldikóAztán a Gálavacsora…. Hát, igazi megkoronázása ennek az útnak. A kedves beszédek, a svájci vezetés, akik a kedvünkre akartak tenni, és néhány kifejezést magyarul is megtanultak, a gyönyörű terített asztal, a séf, aki a kedvünkért – bár sok hibával, de elnéztük neki! – magyarul írta meg az étlapot, a finom ételek, a sok-sok nevetés, a közös fényképek, a beszélgetések…..

És az utolsó napon, Zürichben a hajókirándulás. Egy svájci mondás szerint, ha az angyalok utaznak, kisüt a nap. Itt, velünk ez történt. Gyönyörű volt!

Köszönjük ezt a csodálatos lehetőséget Schmidt Ferenc Igazgató Úrnak és az Életfa Programnak!

Szeretettel:
Bacskai Ildikó
Életfa Delfinek, Budapest

Ez a honlap sütiket használ. A honlap további használatával hozzájárulsz a sütik használatához.